tisdag 26 april 2011

Egentligen är Internet dumt!

Internet är en sällan sinande källa med information. Ibland känner jag att det är för lättåtkomligt för mig. Nu kan jag "allt" om facettledsathros och blockader.  Söker mer än jag vill söka. Finner mer än jag vill finna. Kan mer än vad jag vill kunna. Blir tröttare på mig än jag vill bli... Just nu så bara jag vill få datortomografin gjord och en förhoppning av att det går att åtgärda. Idag bekräftade min sjukgymnast misstankarna och att de överensstämmer med smärtan. Även om en blockad gör tokgaletont att lägga så längtar jag så efter en nu. Tänk att kunna göra allt utan att få bakslag. Så underbart! Tur att jag är i goda händer, både på Spine och hos Agneta.

Kärlek till de som hjälper mig!//M <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar