onsdag 26 november 2014

Hur tänkte hon där?

Spännande, sa Bill. I omklädesrummet på Friskis och Svettis finns det 6 stycken x 2 rader med duschar. På höger sida duschar två kvinnor och på vänster sida duschar jag. Jag står precis vid väggen där man kan hänga sin handduk och torkar mig, väldigt nära duschen. In kommer en kvinna som kliver in i "min" dusch. Varför väljer man att ta just den duschen, då det fanns nio lediga? Spännande, sa Bull. Inga problem för mig. Jag flyttade mig så gärna, eller av ren självbevarelsedrift. Hon tog handduschen och jag ville ju inte bli blöt igen. 

Ja, ja, jag får vara nöjd över dagens spinningpass. Nöjd, sa Bill! Nu ska jag grotta ner mig min bok, innan jag slocknar. Får inte glömma att ställa klockan. Har haft en konstig fredagskänsla, tills jag blev brutalt påmind om att det är onsdag. Livet är hårt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar