söndag 30 augusti 2015

Hur svårt kan det vara?

Uppenbarligen kan saker och ting vara svårt. Svårt som bara tusan. Tror snart att jag blir galen över ALLA mina olika kalendrar på Google. Så svårt att till och med den analoga kalendern ploppar upp som tankebubblor.  Inte kan det bli så illa så att jag kastar in handduken och går till Ordning och reda och köper mig en helt vanlig kalender. 

Nu är det ju så att jag förstår att det enbart hänger på handhavandefel. Ett så kallat SBT, skit bakom tangentbordet, men vad hjälper det när inte ens arbetets datasnille kan hjälpa mig. Men som sig bör, så är problem till för att lösas. Lösas utan en analog variant, men ytterligare en Googlekalender. Nu ska jag bara lära mig att ALLTID använda kalendern arb -15 , och inte de andra sju som jag har skapat och inte kan radera. Ja, hur svårt kan det vara? Jo, jättesvårt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar