onsdag 24 februari 2016

Våååår

Solen lyser och värmer så där gott igenom fönstret. Slutet på februari och våren har, statistiskt, kommit till oss på Västkusten.  Natten har varit kall och när jag drog upp rullgardinen imorse så blev hela jag varm, varm i kylan. Detta vädret är så otroligt vackert och inbjudande. Det är ju så otroligt lyxigt att vi bor mitt i detta. Underbart!



Jag är ju en person som älskar alla årstider. Älskar snön och kylan. Älskar mörker och regnsmatter mot rutan. Älskar värme med sol och bad. I år älskar jag våren lite extra, då vi har blivit med sommarhus. På önskelistan står att vårvädret består så att vattnet kan sättas på till påsk. Det är som om jag vore elva år och har fått en ny cykel. Jag bara väntar på det rätta vädret. Jag säger som det står på min Lundhagst-shirt "Älskar årstider!". Så är det!

Dagens utmaning blir att ta mig ut en sväng. Rasta lungorna och benen. Andas in, andas ut. Djupandas! Var glad och tacksam för att det inte blev värre. Var glad och tacksam för att jag använder hjälm och ryggskydd. Var glad och tacksam för livet! 

Love it! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar