söndag 28 september 2014

Nöjd!

Mer än nöjd! Skönt att avsluta veckan med att hoppa över att ta de ordinarie värktabletterna. Har varit helt morfinfri i över en vecka samt har hoppat över mina Alvedon modell starka nästan en av tre tillfällen per dag. Tänk om detta får bestå. Ingen blir gladare än jag. 

Inte nog med färre värktabletter, jag har dessutom varit på två spinningpass samt två rehabgympass. En stadsrunda på kryckor avlöpte utan värk. Har sagt det så många gånger förr, men nu är det på G. Ja, ja, om det kommer ett bakslag snart så får jag i alla fall leva på denna toppenveckan, för bakslagen kommer igen. Det kan jag lova! ;) 

Nu ska jag ladda om. Från en härlig helg, med mycket arbete, till en väldigt intensiv arbetsvecka. 

Så over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar