torsdag 25 september 2014

Vart tog luften vägen?

Luften har gått ur mig! Har precis avslutat en god middag och lyssnar halvhjärtat på nyheterna, samtidigt som jag facebookar. Njuter av bra, men intensiva dagar, utan en massa smärtlindring. Vad hjälper det då det finns fina, fina människor som drabbas av det som inte får ske.

En tre-barnspappa, en make och fin människa har drabbas av cancer. Snälla! Ni som kan, hjälp till att stöd forskningen mot cancer. Johans fru skriver: http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/insamlingar/?collection=9264Johan och hans fina familj kommer gå sin livs match. En match som de ska vinna. 

Johan, jag säger som en vän till dig skrev - gå all-in Johan. Denna fighten ska du och de dina vinna. Jag önskar så att det finns något som jag kan göra, mer än att sätta in en slant till forskningen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar