lördag 9 november 2013

Multitasking

Nu jäklar har jag bestämt mig. En riktigt bra väninna, som är sjuksköterska och skriver numera medicinska artiklar, bar här igår. Hon ifrågasatte mina utslag på händerna och i ansiktet, om det inte är så att min kropp har havererat pga alla mediciner, under lång tid. Typ medicinförgiftning. Så ikväll blir det inget morfin inte, utan bara Gabepantin, Klomipramin, Tryptizol. Imorgon kommer jag ev ta morfin. Om min kropp mår dåligt, vilket den verkligen bör.  Nu ryker alla Alvedon, Naprozyn och kusin vitam... Nej inte vitamin utan morfin.  

Tur att de har dropp in på vårdcentralen imorgon. Ska ta mig till läkaren. Nu finns det en färsk blåsa att ta prov på och nu jäklar ska hon få ta leverprover mm. Det kan ju inte vara bra att äta dessa mängder. Idag äter jag minst 25 tabletter om dagen. 

Idag har det bjudits på regn och inte nådiga mängder. Har mest skrotat och stickat. Fick på oss träningskläderna och drog till gymmet. Kul att få Jeppe att köra mitt program. Han kommer ha ont imorgon.  Mycket ont!

Just nu intas soffan liggande och stickande. Snacka om multitasking! Laddas för fullt. Ryggmärgsstimulatorn laddas. Min pacemaker laddas. IPaden laddas och där i denna hög asladdar, där ligger jag och stickar. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar