söndag 10 augusti 2014

Neeeeej!





Då är mina åtta semesterveckor slut. Skulle faktiskt kunna vara ledig i några veckor till. Har en del saker som vi inte har fått gjort, pga det fina vädret. Denna sommaren kommer helt klart att etsa sig fast på hornhinnan. Underbart!

Vi avslutade semester med en Köpenhamnstripp och en 50-årsfest i Skåne. Trevligt, trevligt! En av de bloggar som jag följer är trendspanarna.se. Inte nog med att de smittar av sig med sina inspirerande inlägg om bla dansk design, de har även kommit med restaurangtips. Ska ni till Köpenhamn så måste ni besöka The Standard på Havnegade. Jättegod mat, trevlig service och mysig utsikt över kanalen. 




Glöm inte att reservera bord!


Goda smörrebröd!


Goda sötsaker till kaffet, som givetvis är presso. Kakbitarna var så goda. 

Nu ska jag nog ta tag i mig själv och köra mitt träningsprogram. Det har varit lite si och så med träningen de sista fyra veckorna och framför allt de sista. Nu kan jag inte skylla på den ihoptejpade skärskadan. Den har läkt så otroligt fint. Blåmärkena börjar så sakta blekna, även om de har en bra bit kvar. Det är ju skönt om jag inte ser mörbultad ut när eleverna kommer.

Nu, nu är det dags! Åter till ordningen! Ställa klockan. Gå upp tidigt och framför allt - gå och lägga mig i tid.

Så over and out! See u!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar