fredag 12 april 2013

Tolfte april tvåtusentretton

TGIF! Hur kan en vecka kännas så i kroppen? Trött som en björn på vintern och öm i kroppen. Helt otroligt då det är första veckan efter påsklovet. En orsak kan vara att jag har haft ett par extralektioner, uppstart av ett nytt tema och en massa annat. Det var bra att avsluta arbetsveckan med att gymma. Att sedan komma hem till nykokta havskräfter till middag gör ju inte ont. Så goda!

Just nu ligger vi halvdöda i varsin soffa. Jag funderar på lite middagstips och helgens planer. Den nyinförskaffade markisen ska sättas upp. Det kommer att bli så fin. Denna helgen ska dock inte vigas åt arbete. En arbetsfrihelg ska bli så skönt och behövligt. Ett spinningpass och middag hos goda vänner, står på agenden.

Nu ska jag vila ögon, utan att göra som igår. Jag höll en thékopp under filten och givetvis så välte jag ut ganska mycket på mattan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar