fredag 27 december 2013

Nu drar vi

Ja nu drar vi till fjällen. Även i år lämnade vi Sofia hemma i Särö. :( Nästa år får det bli att fira nyår hemma. Nu är det Fjätervålen som är målet. Ska bli kul och mysigt att få fira nyår med Johanna, Martin och hans familj. Tur att vi får låna Siv och Pålles bil. Hade blivit VÄLDIGT trångt i min lilla Aygo. 

Snön lyser dock med sin frånvaro. Nu är vi i Grums, och det är grått grått grått som gäller. Ett stopp vid jättestora godisbutiken, för att Johanna skulle hålla sig lugn. Nu får hon väl värsta sockerkicken istället ;). Jag ville helst köpa deras fräcka Öppet-skylt. 



Jag skulle kunna tänka mig att ha den skylten när jag har braiga respektive dåliga dagar. Allt för att liva upp. Kan lova er att jag inte kommer att vara Tramadolfri dessa dagarna, då skidåkning står i fokus. Så är det! Skidor i dagsljus, sticka och läsa liggandes i kvällsljus. God mat och trevligt umgänge. 


Snart är bakstycket klart. Kommer att få beställa mer garn, var så säker. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar