onsdag 1 januari 2014

Home sweet home 2014

Tänk att det alltid är så skönt att komma hem. Har haft fantastiska dagar i Fjätervålen, med mycket mat, trevligt umgänge och bra skidåkning. Vi firade nyår med Johannas Martin och hans familj. Skönt att få klämma lite lagg och värma upp inför Sölden. Det som är mest otroligt är att desto med skidor jag åker ju mer sug får jag.  Blir aldrig mätt. Fick även möjlighet att testa på längdåkning. Har inte fått åka innan, pga ryggen, men nu var det dags. Så nu blir det att gå och köpa. Hoppas så på att vi får lite snö i vinter. Snö och skidor! Vad mer kan man önska? 

2014! Vad önskar vi av 2014? Givetivs står ett nytt arbete till Jeppe överst på listan. Tror faktiskt att det får räcka, utöver allt det där vanliga som att nära och kära får må bra. 

Nu ska jag börja 2014 med att njuta av de resterande lediga dagar, innan skolan börjar igen. Jag har  dessutom hållt mitt löfte, att inte arbeta på lovet. Så här långt har det gått bra. 

Ha ett riktigt gott nytt år och ta vara på varandra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar