måndag 13 januari 2014

Aj och oj!




Helt sänkt i soffan. Mätt som få, efter ungspannkaka med stekt sidfläsk. Lyxigt att få maten serverad när jag kommer hem efter arbete och ett snabbt pass på gymmet och en timmes spinning. Har funnit en ny variant på spinning, spinning soft. Det kan låta klent, men icke. Fördelen med passet är att det är inga snabba växlingar mellan all positionerna, utan bara mellan två. 

Fast just nu så önskade jag att jag hoppat passet. Satan i gatan, nervsmärta är inget kul. Hoppas att justeringen en av medicinerna hjälper. Lite löjligt att sluta med en nervsmärtmedicin och öka upp en annan. Hoppas nu att jag svarar snabbt på ökningen. Helst redan igår...

Det blir att linka till jobbet imorgon. Skönt att jag har ett långt hål imorgon, då jag kan inta liggande position. Har en hel del som ska rättas. Fick en härlig respons idag. Gick igenom en preliminär planering för I- och u-länder och en slutkommentar från en, i vanliga fall, ganska tyst elev börv att detta berkar bli kul. Ja, och så är det. Det är ett kul arbete! Just nu borde jag ta tag i lite arbete, men icke picke pö. Inget kvällsarbete här inte. Nej ett öga på handbollen och ett på stickningen, och sedan tidigt i säng. 

Så over and out! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar