måndag 6 januari 2014

När blev det så?

Sista dagen på jullovet lider mot sitt slut. Tänk att två och en halv-vecka är till ända. Jag fattar ingenting. Ett lov som har gått i vilan och "göra vad vi vill-feelingenshandlngar ". Skidor i dagarna fyra, i Fjätervålen. Gymmande på Friskis och idag körde jag mitt första spinningpass sedan i våras. Nu är kroppen mör. Först en runda på gymmet och sedan spinning. = 1.5 h drygt. Hoppas nu att ryggen inte slår tillbaka. 

Fick mig en duvning av massör-Lisa igår. En helkropps, med mycket fokus på benen. Det gick bättre än sist. Kan vara att vi hade gått en runda runt Sisjön innan. Mjukat upp mig innan. 



Detta är vårt nya liv. Flera promenader, i alla fall minst två gånger per vecka. Spinning två gånger och lägg där till 5-6 gympass. Gym och spinning går att kombinera, som tur är. Fråga mig inte hur jag ska hinna med att arbeta. Å andra sidan så kommer jag att vara tvungen  att fuska emellanåt. 

Nu ska jag återgå till min stickning och njuta av de sista timmarna innan det är dags att krama kudden och ställa larmet. Hua! Hur ska det gå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar