måndag 20 januari 2014

Yes!


Vaknade upp imorse och kände att detta kommer bli en bra dag. En jättebra dag! Drog imorse in till stan med hela 9A. Vi besökte moskén i Högsbo och synagogan inne i centrum. Att åka iväg med dessa ungdomar är aldrig. Några problem. 24 trevliga och glada elever in till stan och 24 likadana med mig hem. Bra utdelning! 

Efter synagogan, blev det domkyrkan, lunchtime och fri tid. Ja, inte fritid utan egentid. Efter fika med Sandra och två elever tog vi en promenad ner till Gusav Adolfstorg. Lite nutidshistoria och en Gustav Adolfs som var inplastad för restaurering hittade vi en annan "Här ska stan ligga"-hatt. 



Snabbt hem från arbetet och in till XXL. Mina nya längdskidor var klara. Vilket smart drag att köpa stighudar. Ingen fel valla här inte. Fyra vändor på en slinga på Hamra golfbana. Inga vurpor, eller sned kliv. Så nöjd!


Nu hoppas jag att kroppen är lika nöjd imorgon. Vill ha en bra dag, så att jag kan åka imorgon med. Får passa så mycket det går. Längdskidorna ska helt klart med till Österrike. 


Min privata coach fotade och satt i bilen och lyssnade på radion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar