fredag 2 mars 2012

Grrrrr....

Teknik i all ära, men när det strular då står jag mig ganska slät. Min Googlekalender började krångla idag och jag la inte någon större vikt på det, tills nu ikväll. Troligen är lösningen en knapptryckning bort och uppkommit på grund av SBT=skit bakom tangentbordet. Fast vad hjälper det en hjälplös kalenderberoende individ som jag?  

Förvirringen är total! Lyckas tillslut få fram den på Google Crome, vilket verkar vara den enda lösningen på mitt världsproblem. Har i alla fall lyckats dela den med Jeppe, vilket innebär att jag i värsta fall får skaffa mig en analog variant. Är ju så nöjd med att jag har lyckats vänja mig av med den analoga och bara har en på mobilen och två på Google. 

Ja, ja vad kan en bal på slottet... Jag slipper ju mecka med alla kontakterna, som Jeppe gör just nu. De ska in på den nya Iphonen och även detta strulade. Kan det vara så att G vaknade på fel sida idag? Eller, vänta! De är nog sura för jag avslutade mitt G+konto. Hmmm, en komplott mot oss Jeppssonare? 

Oavsett så ger jag upp. Kryper till kojs och grottar ner mig i Paganinikontraktet. Det går långsamt, mest på grund av ögon som är som -_- på kvällarna. Fast nu har jag försovit i två timmar, så jag bör orka med några kapitel.

Nattinatti! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar