tisdag 20 november 2012

Så det kan snurra

Läser, läser, vrider och vänder. Hur svårt kan det vara att tolka styrdokumenten som rör skolan? Nu har jag i alla fall vänt och snurrat ett varv till och är tillbaka på ruta ett igen. Nu får det vila tills jag får svar från Skolverket samt vår diskussion på arbetet imorgon.

Ligger i soffan och önskar mer än något annat att det är ryggen som bråkar med dig, och inte en kommande förkylning. Sjuk är just nu det sista som jag kan bli. Måste vara frisk på fredag klockan åtta, då operationsbordet väntar. Gud nåde om det inte blir så. Frågan är om jag ska låtsas som det regnar, för det ska ske under lokalbedövning, eller kontrollera med Uppsala? Tror faktiskt att det regnar?

Tror att jag stänger butiken för dagen och känner mig nöjd med dagens åtaganden. Skolbio, klassråd, Big Five-prat, gymmet och haft födelsedagsmiddag för den numera 21-åriga sonen.

Imorgon är en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar