torsdag 29 november 2012

Tiden går fort

För fort ibland, både ur ett positivt och ett negativt perspektiv. En vecka med ryggmärgs-stimuleringen har gått för fort. Hade gärna haft den längre, mycket längre. Hoppas nu att Uppsala och jag har samma uppfattning och att jag får en permanent inopererad snarast. Det är verkligen helt otroligt. Att 10 000 mHz kan dämpa smärtan så, det är verkligen grymt. Idag togs elektroden ut och allt skickades iväg till Uppsala.

Höstterminen rusar mot sitt slut. En hel hög med arbeten ska bedömas, skriva omdömen och därefter ska betygen sättas. Tur att jag vet vad jag ska syssla med de kommande kvällarna  och helgerna. Så skam den som säger att vi arbetar så lite och har långa lov. De tre veckorna som är kvar på terminen kommer gå fort. Det är måndag fredag, hela tiden.

Stoppa och backa tiden tror jag SD:s Jimmie Åkesson vill. Hur kan man bara sympatisera med dessa individer? Finner inga ord! Måtte folk tänka om till nästa val.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar