lördag 25 maj 2013

Shoppinghelg!

En helg av hög rang. I alla fall när det gäller shopping. Vi startade redan igår eftermiddag. Jeppe har tjatat ett tag nu, då han tycker att det är dags att byta min bil. Just bilar är inte mitt stora intresse, så jag har sagt att han kan göra det själv. Överraska mig, bara jag får bestämma färgen. Igår slog vi slag i saken och det blev en bronsfärgad, då den orangefärgade kommer troligen först till hösten, Aygo. Det blir min tredje. Perfekt liten sak, som drar lite och är kul att köra, bara jag är ensam i den.

Shoppingen fortsatte idag. Egentligen var det bara shorts till Jeppe som stod på inköpslistan, men som det brukar blev det bra mycket mer. När jag inget behöver, då hittar jag massor och vice versa. Jeppe bar så att han fick babianarmar. Nu ska allt provas. Hoppas nu att de passar.

Tänk att det kan vara så mysigt att strosa i Göteborg. Älskar det! Gärna en dag som denna då det är underbart väder med lagomvärme och lagom med folk. En fika på anrika Ahlströms innergård satt fint, för både magen , ryggen och benen.

Nu har vi kraschlandat i varsin soffa. En vilostund innan det är dags för middag. Lördagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar