onsdag 13 juni 2012

Finklädda elever med sommarlovsleende

Oj så många fantastiska förmågor det finns. Att sätta sig bakom flygeln och spela inför hela skolan samt en hel del föräldrar är underbart att få se. Att äga flygeln, att äga micken och sjunga med en ödmjuk hållning det är fantastiskt. Lägg där till fantastiska elever som lyssnar och njuter. 

Dagens avslutning började i klassrummet för lite prat och lek Vilka två saker skulle du ta med dig till en öde ö? Innan de flesta hade knäckt koden så var klockan nio och det var dags för att ta oss till idrottshallen. Väl där fick vi njuta av sång, musik från både elever och personal. Även det traditionsenliga rektorstalet hölls. När vi var färdiga och ta oss tillbaka möts vi av fyra föräldrar som hade pyntat rummet samt dukat upp en kak och tårtbuffé. Så mysigt! Kul dessutom att det var så många föräldrar som droppade in. Hoppas nu att alla får ett härligt sommarlov med mycket mys. För just sommarlov längtar jag till och jag kommer få ett blomrikt lov =D.

Denna fantastiska grupp ska jag vårda och framför allt så kommer jag påminnas dagligen av mina fina elever. Kärlek! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar