måndag 11 juni 2012

Tomten kom tidigt i år...


...eller så orkan han inte se mina suktande blickar. Oj, vad jag har skickat länkar på olika smycken från Sandbergs till Jeppe. Det har varit allt från örhängen, halsband, armband osv osv. När ett alldeles fantastiskt erbjudande damp ner i min mailbox, då kunde jag inte låta bli. Det var bara att ta tjuren vid hornen. Jeppe hade ju inte gjort någon ansats till att bejaka mina länktips, så nu var jag tvungen att göra det hela verbalt. Helt rätt och slätt så var jag tvungen att förklara det fantastiska erbjudandet från Let's deal där jag fick köpa ett presentkort för 1250 kr till ett värde på 2500 kr. Vem kan missa detta? Inte jag i alla fall. Än bättre var det att Sofia var i Stockholm och kunde inhandla just det som jag önskar mig. Dessutom så tyckter jag att Jeppes kommentar var bäst. "Ja, ja men glöm inte bort att du har fått din 50-årspresent i november." Jag kan inte lova, men jag ska försöka ;). 

Känns väldigt gott att få fylla 50 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar