tisdag 5 februari 2013

Dag 3

Ytterligare en dag till räkningen. Ytterligare en dag utan morfin. Dag nummer tre. Känns så bra. Detta innebär också att jag kan börja nästa nedtrappning. Tror att min kropp mår bra av detta. Hoppas nu bara inte att jag har gjort för mycket idag, men det lär morgondagen visa. Lyckan är inte bara minskat läkemedelsintag, utan även dagens outfit. Jag lyckades bära jeans för första gången sedan operationen. Lite läskigt var det när batteriet trycktes uppåt, men jag lär väl vänja mig.

Idag har vår Sofia åkt till Kanada. I två veckor ska hon pumpa puder i Kicking horse. Två grymma veckor med likasinnade med off pist. Fick se en film som några killar, vilka hon med största sannolikhet kommer att åka med, lagt ut på Youtube. Titta och njut! Jag hoppas nu bara att de inte lägger ut några läskiga filmer på Sofia. De får gärna vänta på sig, tills hon har säker mark under fötterna.

Nej, nu är det dags att checka ut. Ska ta tag i Berättelsen om Pi. Det kom ju en Heléne Thursten emellan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar