måndag 11 februari 2013

Tick tack tick tack

Dagar plussas på och det känns så bra. Idag började jag på rehab, igen. Undrar vilken gång i ordningen det är?  Denna gången går vi väldigt varsamt fram med ett träningsprogram med fem. Ja FEM, övningar. Ska köra programmet varannan dag i två veckor drygt, innan det är dags för fler. Efter dagens pass känns det så bra. Nio dagar utan morfin. Nu är det bara en medicin som jag också vill sluta med. Tänker veckan ut, sedan är det stopp.

Eftermiddagen har delvis vikts åt fika på stan med väninna samt rättande av nationella prov, läsförståelsedelen. Så nöjd med resultaten och framför allt så bekräftar de det som jag redan vet. Får ge mig på skrivdelen snart.

 Trodde att tiden skulle räcka till semlebak, men icke. Kanske morgondagen ger mig mer tid. Klockan är ställd, för imorgon blir det upp i ottan, för att vara i Åsa klockan nio för promenad. Har ju inte ställt klockan på tre veckor, så har ju vant mig av med tidiga morgnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar