lördag 15 juni 2013

Ett vinnande koncept

Sommarlovet närmar sig med stormsteg. Endast en arbetsdag kvar! En riktigt bra avslutningen på ett riktigt bra läsåret hade jag igår. Hoppas även att de övriga i mitt arbetslag håller med, då de var hemma hos mig på kvällen för en bit mat. Härliga skratt och givande samtal. Jag är inte ett dugg förvånad, då vi trivs bra ihop och arbetar jättebra tillsammans. Riktigt kul! Känns skönt att veta att det är vi nio som campar ihop till hösten med. 

        
     

Jeppe kom hem från Kumla och hängde på. Normalt brukar, i alla fall jag, däcka vid nio-snåret på fredagar men hade bara så himla trevligt så trötthet höll sig borta. Efter lite röj i köket somnade jag med ett leende på läpparna. 

Nu ska det njutas av den första arbetsfria helgen på länge. Även om jag försöker låta bli att arbeta på helgerna, så brukar det alltid vara något som ska förberedas. Idag blir det stan för fika med Palmgrens och, ja jag har bestämt mig, glasögoninköp. Jag har gett vika. Det blir att testa progressiva. Läsglasögon är oumbärliga, numera. Passar på nu när Lensway har halva priset. De som är billiga redan från början. 

                                            


Ryggmärgsstimuleringen är laddad och jag likaså. Har börjat med semesterlunken redan. Ha en underbar helg i ett underbart väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar