fredag 28 juni 2013

Inget är som väntans tider

Eller hur? Den som väntar på något gott väntar inte för länge. Fast nu har det gått en dryg timme, så snälla Tramadol hjälp NU! Jag fick ett av mina normala ryck när vi kom hem från Sardinien. Blir galen på att gå upp i vikt, framför allt av mediciner för det kan jag inte påverka. Valde att börja trappa ner på den sorten, stället för på Tramadol retarden som min läkare vill. Nu är det så att hon är på semester, så jag bestämmer.

Ibland är ju alla dessa valmöjligheter svåra. Det är svårt ibland att fatta rätt beslut. Just nu har jag nog fattat ett mindre bra. Gaha, vad nervsmärta är vidrig. Tror att det får bli ytterligare en boost. Just idag vill jag vara på topp, då vi ska ut ikväll. En klassträff med det gänget som vi pluggade med på Hvitfeldtska för drygt 30-årsedan. Hur kul som helst!

Tills dess så är det lugn som gäller. Inte träna! Inte putsa fönster! Inte skura ugnen! Inte rensa 15 liter jordgubbar! Inte gå på stan! Utan idag är det soffhäng med bok som gäller, för det andra gjorde jag ju igår. Bara vara är jag faktiskt duktig på att vara. Från noll till hundra på två sekunder och vice versa. Ska bara först! Duscha och bädda. Ska bara ta en Tramadol till och motta tillbaka den Onde först.

Ha en skön sommarfredag i absolut får duga-väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar