onsdag 4 september 2013

Det är inte sant!

I söndags och måndags la jag ner tre fyra timmar på att lära mig och göra en presentation i Educreation. HELA arbetet försvann. Massor av dyrbar tid gone with the wind. Efter en lång arbetsdag idag åker jag hem och slänger mig direkt i soffan för nästa planering. Ikväll skulle alla mina tankar och idéer om barnkonventionen skrivas ner och kopplas till styrdokumenten. När jag i stort sätt är klar med allt. Inledning, syfte,mål, arbetssätt, uppgifter, länkar, lektionsplanering, bedömning, tips mm var klart. Vad händer då? ALLT FÖRSVINNER, utan rubrikerna. 

Kvällens arbete är helt borta. Tre timmars arbete är helt borta. Mitt förtroende för Unikum är också helt borta. Min ork är helt borta. En bra dag avslutas så här. Blir så ledsen! Det är nog tur att jag har mycket morfin i kroppen, för jag orkar inte få ett utbrott. Tur att spärren är påslagen, för annars hade nog iPaden flugit igen luften med en harrang med svordomar efter den. 

Nu packar jag ihop och hoppas att det sker ett under inatt!

               


    




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar