tisdag 10 september 2013

Redovisa, redovisa och igen

Vågar inte summera all tid jag har lagt ner på att redovisa Skapande skola-pengarna. Och har jag lagt ner mycket tid då vet jag inte vad Annika på expen har gjort. Saker har konterats och konterats om igen. Hur svårt kan det vara att räkna till 46 800 kronor? Ja, jisses men nu är det klart och ivägskickat. 

Det blir långa dagar med arbete. Direkt hem och kraschlanda i soffan för en kort vila innan det är att ge sig på det igen. Ikväll måste planeringen för Förortsungar bli klar. Hade ingen tid att fixa den i helgen, så nu är det bara att bita i det sura äpplet. Detta på grund av att Unikum kraschade och hela planeringen var ett minne blott. Gaha! Hoppas inte att det upprepar sig idag. Då tiltar jag och kraschar. 

Planerar och väntar på mail från Ung cancer. Mina elever såg att jag hade mitt Fuck cancerarmband på mig och de vill pärla. Mail skickat till Ung cancer, och så hoppas jag att vi kan göra detta på temaveckorna. Härligt med elever som vill dela med sig. 

Kärlek! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar