tisdag 3 september 2013

Vilken idé

Kom just på en toppenidé. När djur är skadade så får de en tratt runt huvudet, för att skydda skadan. Jag vet att inatt behöver jag två. Ja, inte runt huvudet, utan på händerna. Min kropp reagerar på Ketogan så in i Norden. Det kliar, kliar och kliar. Undrar hur många nya sår min kropp kommer att ha imorgon. Alternativet till handtrattar skulle vara att vantar, fastsatta med gaffatejp. Tror jag tar en allergitablett till. Gaha!

Får kanske spåna vidare på min idé. Alternativet är att fila ner naglarna till botten. Ja, eller inte. Gör nu det mesta för att inte somna i soffan. Har sett ikapp mig på Maria Wern, som inte är den bästa deckare, men jag gillar böckerna. Passar på att analysera filmerna. Just nu har jag hängt upp mig på produktplacering. Blir väldigt förvånad när det är halsband och örhängen från Unicef samt Svalan. Ovanligt med denna typ av "leverantörer". Skulle vara spännande på att få veta var det har kostat. Inte kan de ha fått det gratis, inte. 

Får ladda om med mer thé och nästa avsnitt. Får väl analysera sönder den med, precis som jag gör med Idol. Hjälp! Varför? Förnedrings-tv. Tur att jag vet att en del är fejk!

Over and out!

                          
    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar