lördag 30 juli 2011

Fy satans så ont det gör att bränna...

...sig på brännmaneter. En toppenskön dag avslutades med ett ganska kyligt dopp i havet. Nu är det tyvärr så att även brännmaneter trivs bra i kallt vatten, tyvärr! Satan vad ont det gör! Har lyckats med konststycket att få en manet att fastna i klockan, eller ja inte hela maneten men galet många och långa trådar. Dessutom så hade den långa trådar som slingrade sig runt båda benen. Snabbt upp ur vattnet och till min glädje så hade Tinna med sig sitt IKEA-kort, så jag kunde börja "raka" mig. Detta plus en massa Xylocainsalva. Nu ligger jag nerbaddad i sangen, med isklampar under benen och hoppas att varken ska slappa innan vi ska pa 50ars fest.

Dessutom har jag lyckats trixa till det med tangentbordet, sa jag kan inte skriva de sista bokstaverna i alfabetet.

Lev lugnt!Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar