tisdag 4 september 2012

Envis som synden

Fick ett professionellt tips idag, då jag konstaterade att ryggen smärtar mer än ok efter gårdagens gympass. Tror att "Draken" är boven. Det var bara upp till bevis i köket, under Sofias kritiska ögon. "Du gör den för snabbt och fel. Då ska du sluta med den. Fast när du kan den så är den bra." Inte blev jag klokare på det. Höften ska hållas stilla och hur lätt är det? Hur lätt är det att se det? Får rådet att be någon spana in mig. Gymmet är ju bästa stället för en date. Men hallå Sofia, jag är inte ute efter en date och Jeppe får jag inte med till gymmet. Ja, det är väl bara att slå vidvinkelsynen och fortsätta att träna på. Inte ge mig! På't igen! Tur att det är dags för rehabbesök på torsdag. Agneta får väl spänna fast höfterna på mig. Skam den som ger sig! Envishet är mitt mellannamn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar