fredag 21 september 2012

Galet, sa Bill

Det skulle möjligtvis kunna vara Bull som sa galet, men just så är det nu. Måndag, fredag, måndag, fredag hela tiden. To do-listan växer med fler saker än bad som hinner åtgärdas. Nu är jag en stor fan av listor, men även jag har en begränsning. Trodde i min enfald att jag skulle hinna med och fixa flera punkter idag, men ack så fel. Till saken hör att det är trevliga saker som ska göras, men vad gör det när klockan går för fort.

Biljett till Stockholm ska fixas, då jag ska på .SE-stiftelsens Internetdagar. Hotell  i Tyskland ska bokas, om det nu är så att det blir Österrike i vinter. Biljett till Akademiska sjukhuset i Uppsala måste kompletteras. Bok- och biblioteksmässan ska förberedas för år åtta samt besök från Region Halland  måndag. Nya LPP:er ska skapas och ett tema ska utvärderas, då niornas omdömen ska kompletteras med matriserna. Hoppsan sa Bill, jag glömde visst sexornas IUP:er. Snart är det jul!

TGIF och just nu  ligger det mesta på is. Eller vänta - inte is, för det är verkligen iskallt här inne. 17.5 grad är i alla fall 2,5 grader för lågt. Får gå runt och brassa på elementen, ta på mig Uggsen och en fleece. Tända ljus och höstkura innan middagen ska fixas. Kvällens meny består av lammrostbiff med mandelpotatis och stekta sparris samt syltade kantareller. Efter blir det, hur knas det än låter, glass med chokladsås. Där efter soffan under yllefilten. En bra start på helgen, som kommer gå i träningens-, umgängets- och jobbetstecken. Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar