fredag 7 september 2012

Oj, detta känns

Dagens spinningpass gjorde nytta. Jag behövde rensa hjärnan på en hel del frustration och vad passar bättre än ett pass på Friskis och Svettis? Dessutom fick jag invigt mina nya spinningskor. Lite småjusteringar och de kommer göra nytta. Känner redan i både mage och ben samt rumpa. 

Kan vara så att det kommer passa mindre bra med träningsvärk inför helgens aktivitet, då vi ska dra ner med Sofias flyttlass till Karlskrona. Oavsett  ska det bli mysigt att komma dit då vi aldrig varit där. Vad är det han heter, den där Rosenbaum eller? Får väl lyfta på hatten och skänka en slant. Kan även bli en tur till Jeppes kollega Janne. En sak är säkert, kommer Sofia bo kvar till sommaren så återkommer vi för paddling. 

En helg fullt med ickearbete. Eller nja, jag ska rätta lite lästester ombildning ner och skriva formativa omdömen på dem. Ett bra förarbete till IUP: a och höstens utvecklingssamtal. Jag måste bli bättre på att vara ledig när jag ska vara ledig. Så nu vet ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar