torsdag 13 september 2012

Sharing is caring

Härlig dag som sprider ringar på vattnet. Ångrar så att jag inte fick med mig träningskläderna imorse. Ett gympass hade suttit fint. Det är å andra sidan inte konstigt att jag inte fick med dem då jag snoozade tre gånger och gick således upp 27 minuter försent. En förändring måste komma till stånd. Fungerar inte att inte hinna med frukosten. Dagens frukosten fick intas efter första lektionen. Tur att jag låter mina elever äta frukt på lektionerna så jag kunde grunda med en banan.

Frukost åts samtidigt som jag förberedde mig inför eftermiddagens Torghandel i Göteborg, som är ett bra exempel på att sharing is caring. Torghandel är en möjlighet för pedagoger och utbildningspersonal i Göteborg att ta del av olika föreläsningar på ett mycket lättsamt sätt. Supertrevligt!

Katarina Alexanderson från .SE har dragit samman en Webbstjärnan special och jag var där och pratade om bloggar. Härligt med positiv direktrespons. Det värmer och stärker. Igår svävade de största orosmolnen över mig, som sa att kroppen behöver vila. Skönt att dessa gick att mota bort och jag fixade att stå.

Imorgon en ny dag och nya möjligheter. Fredag igen och en annalkande helg där inget finns på agendan. Har jag otur kommer Jeppe inte hem, då de håller på att installera ett nytt affärssystem som ska vara i fullt bruk på måndag. Oavsett så blir det spinning och förhoppningsvis ett flexpass. En härlig promenad vid havet gör ingen ledsen. Bara slappa och ladda om, för snart är det måndag igen och även den dagen kommer att gå i sharing is carings tecken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar