söndag 2 september 2012

Gah, jag behöver mer tid

Har precis monterat på clipsen på mina nya cykelskor. Skorna har inväntat ett nytt spinningpasset, men jag har verkligen inte fått till det på flera veckor. Har bestämt att jag ska spinna varje lördagsmorgon men igår hade Friskis stängt. Nu verkar det bli trixit att få till förrän på fredag. Jag ska träna fyra gånger per vecka med en vilodag emellan. Det är ju svårt att få till med en sjudagarsvecka ;). Två gym-, ett spinning- och ett flexpass är målet för denna kropp. Måste bara få det att klicka med allt annat. Tror att det blir gymmet imorgon, då det är svårt att ta mig in till Kungsbacka igen när jag väl landat hemma.

Landat har även hela Sofias bohag, i vårt vardagsrum. En veckas mellanlandning innan allt ska vidare till Karlskrona. Nu hoppas vi att Sofia ska trivas där och att hon får förlängt. Då kommer det lätt bli paddling där nästa vår eller sommar. Utöver detta hoppas vi att det även löser sig för Jacob, som har blivit varslad från sitt arbete. Tre stycken av 15 får gå. Så behöver någon en bra elektriker så är det bara att tjoa. 

Nej, nu är det dags att börja med bok nummer två från Bomniers, Tim och Timotej. Namnsdagsflickan är utläst, och den var mycket speciell. Bra men speciell. 

Lev väl och njut av sensommaren. K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar