måndag 25 mars 2013

Äntligen

Ja äntligen är jag tillbaka på arbetet, efter en och enhalv veckas sjukskrivning. Det är inte helt lätt att komma tillbaka och rätt in i temaarbetet. Kan lugnt säga att jag har hängt på kollegan Daniel som ett rejält bihang. Imorgon lämnas jag ensam då Daniel har andra åtaganden. Tur att det finns andra som jag kan hänga på och med. Det ska ju gå att lösa det med.


Ja äntligen nummer två är helgen som har tillbringats på skidor och då mycket skidor. Två dagar i Lillehammer. Det är gott att på knappa sex timmar hamna i de bästa förutsättningarna. Perfekt snö och så lite folk. Det är knepigt lite folk, men norrmännen inväntar påsken då de "går man ur huse". Gott att få leva igen, utan att behöva tänka på att ta det lugnt. Det har gått så pass lång tid efter operationen och jag kan göra det som jag vill. Gott att kunna åka skidor i dagarna två utan att få det surt igen. Detsamma med att kunna sitta i bilen utan att gå av på mitten. Äntligen!


Lite kul att några är ute och cyklar, ur dubbelt perspektiv. Killarna var verkligen ute och cyklade, ja för det var bara killar som gillade denna aktivitet.

Några andra som är ute och cyklar är filurerna på GeKås, Ullared. Fattar inte varför Jeppe envisas med att se denna fruktansvärt dåliga serie. Förnedringstv när den är som sämst.

Får göra mig en ny kopp thé istället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar