fredag 22 mars 2013

Nöjd

Idag var det första riktiga mandomsprovet. Det är åtta veckor sedan operationen och jag behöver inte längre tänka mig för. En biltur till Lillehamner på dryga sex timmar gick alldeles galant. Blev trött den sista timmen, men då var det ju jag som kört från Fredrikstad. Gott att ryggen är så bra.

Nästa prövning blir meditativskidåkning. Fortfarande talförbud, fast ikväll är rösten så mycket bättre. Hoppas verkligen att det har vänt. Det är då jobbigt att vara tyst och då har ju jag varit ensam flera av dagarna. Ska bli gott att få pressa lite lagg, även om det inte blir någon puder. Däremot så är det en stor sol på kartan. Nice!

Ska nog lägga mig och läsa. Norsk tv bjuder på mycket fotboll och det är ju sådär. Räcker med att vi blev omkörda av en karavan av albaner med viftande flaggor.

Så natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar