lördag 19 mars 2011

Dum, dummare, dummast eller...

...trött, tröttare, tröttast eller bara vanligt glömsk. I vilket fall som helst så borde jag ha påbörjat arbetet med min presentation inför SSAs konferens på torsdag, men det har jag inte gjort. Satt för flera veckor sedan med Prezi, som är ett kul presentationsprogram, men har nu glömt av hur jag gjorde. Det är inget bra eftersom jag fullkomligt hatar manualer. Tanken att det skulle ha varit trevligt att ha en IKT-frälst man hade nu varit nice, för Jeppe älskar manualer. Nu är inte fallet så, utan jag har suttit i kväll med en gammal hederlig PP. Ja och inte lär jag hinna få till att sitta med Kristoffer, en av två gurus på skolan, imorgon. 

Morgondagen är smockfull med dels ansiktsbehandling och ett grymmepass på Friskis. Jeppe och jag ska få två timmars genomgång på gymmet. Får väl se hur mycket jag kan göra, men ett bra sätt att få igång Jeppe som "bara" spelar tennis en gång i veckan med Peter. Sedan skulle det vara trevligt om det blir lite fler påskliljor satta i krukor ute.

Nej nu är det dags att stänga ner och fortsätta klura ut fortsättningen på PP. Har i alla fall gjort inledningsbilden klar. "Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka."Albert Einstein.

Sov gott!//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar