måndag 19 september 2011

Oj!

Fick just ett mail angående mina kommentarer. Jag rensade och lyckades radera alla mina kommentarer, för alla inlägg. Det kan tyckas, då Anonym skriver "Bra att bara radera allt som känns jobbigt. Smart. Den lilla respekt jag hade för dig lyfte på hatten och tog farväl". Är väl knappast någon idé att förklara att det var av misstag, men å andra sidan så rör det mig inte i ryggen att jag mister den lilla respekt..., då personen dessutom inte "vågar" fronta med sitt namn eller alias. Att det skulle kännas jobbigt kan jag med bestämt dementera. Jag anser att det är givande med diskussioner - fast skulle tycka denna ang Varumärkesresan, skulle ge mig mer om tonfallet vore något "mildare".

Ska se om det finns någon papperskorg och fiska upp dem ur, men tror nog inte det. Synd att det skedde, men vilken tur att jag inte raderade alla inlägg.//M

3 kommentarer:

  1. Så skönt att Mikael hade sparat många av kommentarerna på den något infekterade diskussionen ang varumärkets vara eller icka vara...

    Extra skönt med tanke på "Anonyms" sista kommentar ;).

    //M

    SvaraRadera
  2. ...och nu tror jag att alla är "tillbaka". Tack Mikael!//M

    SvaraRadera
  3. Tack Malin, för att du står på dig och för diskussionen vidare. Trots att flera av de som argumenterar inte verkar ha någon större koll på vad de pratar om så håller du en god ton. Att kalla en filmatiserad utvärdering för reklamfilm och säga att konsulter jobbar för egen sak är mest lustigt för oss som har varit med och deltagit. För oss som vet hur mycket personalen på Smedingeskolan har jobbat för att var och en ska kunna stärka sin skola och se till att nuvarande och nya elever ska få den bästa möjliga innehåll och kvalitet på sin utbildning. Lustigt är också är att ingen av dem som tycker till om din kompetens som lärare har bemödat sig med att undersöka hur många olika projekt du driver och hur mycket du gör för ungdomarna på din skola, alltså utöver det du måste. Därför vill jag bara tacka dig en extra gång för din professionalitet och ditt enorma engagemang. /Alexandra

    SvaraRadera