onsdag 7 september 2011

Sören vad beroendeframkallande

Jag höll mig väldigt länge, till och med väldigtväldigt länge, men igår fastnade jag. Wordfeud är beroende framkallande, helt galet. Är i och för sig inte förvånad, för alfapet är ju kul att spela fast svårt när man är solokvist hemma. Å andra sidan så finns det bra många värre saker att bli beroende av.

Sociala medier är också beroendeframkallande, fast ett kul sätt att lära känna både nya och gamla känningar. Dessutom så triggas jag lätt på Twitter och får tips och bra upplägg för undervisningen. Något jag definitivt borde ha gjort idag, är att skriva klart LPP:n för år nio under temat svenska författare. Fast ikväll har jag mest njutit av att inte vara en snurrepanna och att dagen har varit grymt bra.

Nu är det dags att stänga ner och släcka allt. Har helt tappat kontrollen över klockan och missat att träna. Så nu är det bara att ta fram snodden och bollen för dagens övningar. Blir svårt att komma till Agneta på måndag och inte få gå vidare i träningen. Vill så mycket, fast i lagom takt denna omgången. Däremot skulle det vara grymt gott att få komma till Friskis o gymmet, men den tiden kommer.

Nu till träning, kropp och knopp. Ska bara plugga in sladden på mobilen och krossa jeppp och glassbilen. Dröm sött!//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar