söndag 25 september 2011

Varumärke - vara eller icke vara...

Diskussionerna har varit många, och bitvis hårda. Frågan är om vi kan komma till någon konsensus, vilket jag tror kan var svårt. Värderingarna och tankarna går isär, men helt klart så tycker jag att Andrea har uttryckts sig mycket bra idag. Ja, vad jag står vet ni väl redan. Läs och begrunda och tyck gärna till.

Nu ska jag fortsätta att njuta av den fantastiska söndag, när solen just nu värmer min nacke och jag hör hur grannens barn kivas med varandra. Detta kunde likaväl vara en vårdag i april. Hoppas på en härlig brittsommar, nu när vi snart går in oktober.

//M


1 kommentar:

  1. Vilken bra rubrik!
    Har också fått frågan om något talar emot synsättet att skolan är ett varumärke. Debatten går vidare...
    /Andrea

    SvaraRadera