söndag 14 oktober 2012

Funderingar


Ligger här i soffan och funderar. Tänker på fina familjen. Igår hade vi tillfälle att träffas när Johanna firades. Ja inte Jacob då, som var i Oslo och spelade fotboll och på bankett med sitt nya arbete. Sofia hade kommit upp från Karlskrona. Det är inte ofta som hela familjen är samlad. De gamle var med och med tankarna hos en nära vän vars far precis gått bort, så får vi njuta av de stunder som vi har.

Funderar lite på hur vädret kunde svänga från sol till regn. Otroligt hur svårt det kan vara att få till en korrekt väderprognos. Å andra sidan så fick vi ner vinterkläderna från vinden och rensat lite. En hel del saker har lagts ut på KBA loppissida på Facebook. En jacka är redan såld.

Funderar mycket på den där nervsträngsstimulatorn. Hur kommer den att fungera? Är det en sådan där sladd i rumpen, som det är på dammsugaren? ;) Duracellkaninen kommer äntligen få ett ansikte. Oavsett så är det helt tokigt galet. En elektrod som opereras in med ett batteri, som styrs via en fjärrkontroll och från läkarens dator. 2012! Jeppe tycker att jag kan väl gå med en lång förlängningssladd på arbetet. Då är jag fulladdad när jag kommer hem. Oavsett så är jag grymt spänd på det hela. Hoppas att allt är klart innan jul.

Nu ska jag dock fundera mig i säng och ladda om från helg till arbete. Funderar bara hur fort kan en helg försvinna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar