onsdag 10 oktober 2012

Höstmys


Inte gick det att gå in idag, trots att klockan var över sex när jag väl kom hem. En kort promenad i ett vackert höstlandskap med den mest fantastiska luft. Finns det något bättre? Efter detta är det mysigt att få kura ihop sig i soffan med en balja the. Den nya lyktan är tänd, men hjälp vad den drar biobensin, eller vad det nu är. Hoppas att det finns att köpa i storpack.

Just nu borde jag göra något helt annat än att slappa, borde definitivt arbeta. Fast tror att jag hoppar det ikväll. Fick skrivit klart nästan alla niornas IUP:er idag, så resten får vänta tills imorgon. Tror i och för sig inte att det kommer hinnas med imorgon då jag ska kvacka i hemkunskap. Kul att få göra det igen, då det var länge sedan. Det blir mexikansk soppa, då vi arbetar med temat Tonåring i världen som är ett STEPS-projekt. Idag har vi haft besök av Konstantsia, som har arbetat med ungdomsfrågor för FN. En kul och givande dag, som rörde runt tankarna.

Återgår strax till mitt the, innan väskan ska packas om för morgondagens arbete och träning. Andra gympasset med det nya schemat. Hoppas att även det passet kommer att fungera bra, då gårdagens sjukgymnastbesök kändes grymt bra. Härliga positiva ringar på vattnet nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar