tisdag 16 oktober 2012

Hösttrött


Tänk att tröttheten bara trillar över en. Fast det är nog inte så konstigt ändå. Det har blivit många omdömen och IUP:er de sista veckorna. Det var dock en arbetsfri helg och måndagskväll, så det var bara att ta igen det ikväll. Nu är åttorna klara, och ska bara kompletteras med några eftersläntare. Tror att det beror på glömska, och att jag har varit på och tjatat att uppgifterna måste in. Tror att det kommer bli ett "brutalt" uppvaknande imorgon bitti.
 
Från IUP:er till nya bedömningar. Ett aldrig sinande arbete. Måste ge mig på sexornas sagor snart. Dessutom kommer Europaarbeten och u-landsredovisningar som ett brev på posten. De två sistnämnda muntliga redovisningar ska filmas med iPaden. Så  mycket bättre! Bra att titta på de ska bedömas.

Det enormt upplyftande vädret kan ju dra ner vem som helst i trötthetsträsket. Mörkt när det är dags att åka till arbetet och grått när det var dags att åka hem. Inte hjälpte ett gympass, fast skönt att få det gjort. Till och med de 30 minuterna på löpbandet gick bra. Inte för att jag springer, utan går i snabb takt. Försöker lura mig själv med ett egensnickrat nedräkningssystem. Tur att jag är lättlurad ;). Ska faktiskt ta och lura mig i säng, för nu är arbetsdagen slut och så är även jag.

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar