tisdag 23 oktober 2012

Snurre Sprätt - släng dig i väggen

Vet inte vad jag ska skylla på, för jag känner att de tankar jag har håller inte. Åldern? Alzeimer light? Stress? Oavsett så får jag reda ordning i oredan, vilket jag har gjort idag. När jag pratade med Jeppe och förklarade min situation så fick jag svaret:"Förvånad?" För just förvånad var han inte. Jag har gjort det igen, och det sker som alltid två gånger per år. Det är det där med utvecklingssamtalen. Hur jag än vrider och vänder så blir det fel. Nu har jag dessutom slängt mailet med tiderna, så det var bara att klippa och klistra från kalendern. Trots det så blev det fel igen.

Led i och för sig av akut sömnbrist idag på arbetet, vilket fick mig att hoppa gymmet, till förmån av 1.5 timmes sova i soffan. Därefter ett snabbröj då en journalist kom för en intervju för EKSTA. Han skriver deras nyhetsbrev, som går ut till alla hyresgäster och han ville fråga lite om vår bästa granne. Kul och spännande att få se resultatet.

Nej, nu ska jag söka upp John Blund och göra honom sällskap. Lite tvek bara om det kommer att gå. Får väl räkna får annars. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar