måndag 21 oktober 2013

Måndagstrött

Trött, tröttare, tröttas. Orkar just nu inte ta mig samman för att göra mig ordningen för natten. Sent hemma, efter terminens sista utvecklingssamtal. Har haft väldigt bra samtal med mina nior. Det brukar jag i och för sig ha, men i år fokuserade vi inte på. Ämnena utan bara eleven och det åkommande valet. Skönt att de är klara. Hur det än är, så tar de tid, kvällstid och det tröttar. Inte var det bättre än att jag dessutom fick för lite sömn inatt. Detta ska tas igen, snart. 

Vi är nu inne på vecka två med vårt tema frihet pch Storyline. Denna gången har eleverna definitivt inte för lite stt arbeta med, snarare tvärt om. Det är dessutom kul när de berkar gilla det. Fick respons ifrån en förälder idag. Hon hade bokat plats på den teatern vi var och såg i tisdags. Nu ska hon gå med sin skola. Kul!

Imorgon står Volvo och Blå tåget och Remfabriken på  agendan. Ska bli kul! Nu packar jag ihop mig och drömmer sött. Ha det gott, alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar