tisdag 8 oktober 2013

Nu var det dags

Äntligen! Efter fem månaders vila från spinningen var det åter dags att slita på spinningbyxornas bak och skornas innanmäte.  Efter 55 minuters trampandes och svettandes, var jag färdig. Egentligen var jag färdig redan tidigare. Vågade inte riktigt ta i så som jag ville. Det finns tyvärr anledning till den långa frånvaron och det vore synd om jag nu inte fixar att köra igen. Nu känner jag mig härligt mör, pyjamasklädd uppkrupen i soffan med en kopp thé. Bäst av allt är nog att jag fick med mig Jeppe. Han körde ett gympass. :)

                           

En skön avslutning på en bra dag. Inget kvällsarbete, utan det får vänta tills imorgon då utvecklings-samtalen fortsätter. Fast innan kvällen ska dagen börjas med elevrådsmöte. Styrelsen ska väljas. Spännande arbete på G!

Nu nedvarvning! See u!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar