onsdag 9 november 2011

Finn fem fel?

Någonstans finns en ingång, där kryper nog den där katten in eller vem f*n har släppt in den? Just det ja, vi har ju ingen katt, men vem är det då som har haft kattslagsmål med mig inatt? Galet sönderriven. Jo ja just det, det var väl kanske de där pepparkakorna som inte borde inmundigats. Fast goda var de, och det har ju gått bra innan. Tur att det finns tabletter, men just det ja vem har bestämt att man bara får ta en om dagen? Ja just det, så står det ju i FASS.

KattslagsmÃ¥let pÃ¥gick även i mitt hÃ¥r, som gör att jag ser ut som ett penntroll. Ja, ja det är ju bara att slänga sig in i duschen och pÃ¥ med träningskläderna. Ja just det, duscha innan gymmet - fÃ¥fäng?  Nja, lite. Kan ju träffa nÃ¥gon som man känner, eller sÃ¥. 

Mail från elev värmer hjärtat och ? dyker upp - jag vill ju vara med dem. Mail från Webbstjärnan "Ring mig!" Hjälp vad har jag nu gjort, eller inte gjort? Ska bara ringa ett jobbsamtal. Det var snabbt och lätt gjort! Inga konstigheter! Lite Unikum, när jag ändå är igång. Skapande skola? Mmmm det måste vi ju söka. Dumt att göra det, för pengar är ju gott. När jag ändå är igång så ska jag dra iväg ett mail till alla mentorselevernas vårdnadshavare och påminna om de kommande samtalen.Det är mycket på firman nu!


Nej inga konstigheter, mer än att jag längtar till mitt arbete och alla goa elever! Det var det där med att ha världens bästa arbetet. //M <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar