lördag 5 november 2011

Njuter av november

Konstig start på november, klimatmässigt. Varmt och just idag fantastiskt väder. Vintermånad, nej knappast 2011. Förra året var det snö vid denna tiden och kallt, fast vi var ju på Irland och hade något varmare där än här. Detta höstlov har verkligen gått i slapphetens tecken. Inte många knopp gjorda, fast just nu är det väl det som min kropp, för att återhämtas. 

En mysig lunch hemma hos Eva igår som skulle följas av ett pass på gymmet, som jag hoppade. Mina käkmuskler blev ju smorda, både hos Eva och med Catarina som jag krockade med på Kungsmässan. Det var mysigt, för det innebär en spontanträff med dem idag. De kommer strax hit för en promenad och där på blir det gulaschsoppa. 

Helt klart räcker den träning som blir i helgen. Gymmet i morse, medan Jeppe handlade. Han vill nämligen inte slösa på sina klipp - mao han ogillar att gymma. Strax blir det en långpromenad med Milleson och tror nog att vi drar dem runt Budskär och Malevik. Då blir det både hav, skog och ängar. Morgondagen viks åt tennis för Jeppe på förmiddagen, sedan får jag massage och så avslutar vi med en långpromenad runt Delsjön och fika på Bertilssons stuga. Ett alternativ kan vara att vi paddlar i Deljöarna och strandar nedanför Bertilssons för fika. Vi får väl se!


Kärlek!//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar