torsdag 5 maj 2011

PEF, Brikanyl, tester...

... och jag har en sådan grymmetur att jag har fått Sveriges bästa allergilog. Jag blir så himla imponerad. Hur kan man veta att melon går att korsa med vissa narkosmedel? Hur kan de överhuvudtaget tänka tanken på att det kan finnas ett samband? Ja för mig och alla andra som reagera lite tokigt på vissa saker är det ju tur. Så nu ska det inhaleras och puffas i PEF-mätare i veckor två. Sedan ska detta, tillsammans med blodprover och operationsrapporter analyseras. Vilket pussel!

Det var skönt att få gjort detta idag, trots att det tog nästan två timmar. Passade bra då mina sexor var på prao. Det ska bli skoj att höra deras upplevelser. Vi ska dessutom iväg på Gud har 99 namn i Göteborg. Det är en utställning om världsreligionerna. Vi var och såg den för några år sedan och kan varmt rekommendera den.

Helgen nalkas och jag får inte paddla på lördag. Det var planerat en sälsafari utanför Onsalalandet med Friskis och Svettis. Trist, men det är bara att lyda sjukgymnastens råd. Nacken och ryggen mår inte bra, så that's life...

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar