tisdag 14 juni 2011

Vilken dag det blev idag med...

Dagen började med ett sjukgymnastbesök som slutade med att jag får börja träna igen på torsdag nästa vecka. Ska bli så gott! Jag fick också ok att paddla ikväll. Kan i och för sig visa sig inte vara ett för allt smart drag,,,, 

Snabbt ifrån Agneta till skolan och niornas avslutningslunch, som blev väldigt lyckad. Som vanligt hade Karin skrivit en grymt bra text till årets Saades Popular. Hon är helt otrolig! Helt klart måste hon anlitas även efter när hon går i pension om några år eller så... Anders sa några minnesvärda ord efter att visa detta klipp från Youtube. Se och njut! Vilken kille! Vilken söt flicka! Vilken sång! När lunch och allt var klart plockade jag i ordning för morgondagen, den första avslutningen på Smedinge för mina sexor.

Kvällen avslutades med stadspaddling inne i Göteborg. En grym paddling från Lilla Bommen, vidare väster ut på älven bland Paddan, Stena, Börjesson mfl. Därefter tog vi hamnkanalen in förbi Lejontrappan, Palace, Trädgårdsföreningen, Feskekyrkan och vidare ut i älven. Det var en helt otrolig upplevelse att få se Göteborg ur ett "nedanför"perspektiv. Dessutom var Kenneth bra påläst och höll en lite historielektion på några stopp. Medhavd fika intogs sittande i kajakerna. 

Det är så otroligt roligt att dels paddla med flera nya och gamla känningar samt att få paddla på annorlunda ställen. Gott med Friskis och Svettis i Kungsbacka. 
Nej nu ska jag ladda för morgondagen!

Kärlek//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar